Sa ootad, et Sinu koolielu oleks põnevam ja huvitavam, siis arutage ja pakkuge välja omapoolseid mõtteid ja ideid mida teha...

 

Püstitatud küsimus...

Vastused gruppidelt

 

1. Kuhu võiks klassiga või kogu kooliga mina ekskursioonile?

Loomaaeda, AHHAA-sse, kinno, teatrisse, Tallinna Teletorni, Soome „Fazer-isse“, Seiklusparki, Aura Veekeskus, Peipsi randa, lennukiga sõitma, Viljandi Lossimägedesse, Rootsi kruiisile, Maanteemuuseumisse, Tartu Batuudikeskusesse, Voore Külalistemaja, Rakvere linnusesse, Läti reisile, Pühajärve, Hiiumaale, kanuu matkale, matkarajale, Mac-Donaldsisse,

matk (kus saaks kala püüda), Jurmala veeparki, Pärnu veekeskusesse, Tehnikamuuseumisse, Haapsalu linnus, välismaale, Taevaskotta.

 

2. Mida tahaksite väha, kuulda, vaadata?

Õudukad, komöödiad, minna kinno, teatrisse, musta notsut vaatama, „Lemmikloomade salajane elu“, „Siutsiidisalk“, „Kalatüdruk Dory“, „Jääaeg Kokkupõrge“, 3D-kino, Teadusteatri etendusele, „Luikede järv“, kutsuda kooli esinejaid-(kuulsaid inimesi), Tallinna Linnateater, Nukuteater, Komöödiateater.

 

3. Millest oled huvitatud; millistes ringides sa tahaksid käia?

Meisterdamisring, võrkpall, saalihoki, uisutamine, suusatamine, kelgutamine, kunstiring, võimlemine, tantsutrenn, korvpall, jalgpallitrenn, näitering, kunstiring, muusikaring, robootikaring, tehnikaring, kodundusering, lasketiir, line-tants, lauluring, spordiring, kitarriring, arvuti kokkumonteerimise ring, õlering, näputööring, poks, tänavatants, mänguring, klaveritund, soome keele ring, vene keele ring.

 

4. Kirjelda enda jaoks põnevat õppetundi.

Tund, kus saab tegeleda loominguliselt, kus saab oma kätega midagi valmis teha, kus saab pingisistumisele vaheldust, kus saab ajule väheke puhkust, keh.kasv. tunnis saab rahvastepalli mängida ja sporti teha, äge on matemaatikatunnis arvutada, arvutis saab mängida ja põnevaid informaatika asju teha, joonistamine, jooksmine, mängimine, õppetöö erinevates kohtades, tundi teha õues, nuputamine, mõistatamine, tahame tunnis ise teha, vahel on hea, kui õpetaja aitab, tunnis saab naerda, õppefilmide vaatamine, meeldivad tunnid –( eesti keel; inglise keel; muusika; kunst), praktiline töö tunnis, tund peab olema lõbus.

 

5. Kuidas tahaksid sisustada oma vahetunde?

Koroona ja pinksi mängimine, pallimängud(korraldajaga), lauamängud (kabe, male, Alias, Monopol, kaardimängud), õues, võimlas, kastad lilli, tantsuvahetund, tasuta Wi-FI, pikemad vahetunnid, mängida telefoniga, lihtsalt rahulikult olla, avatud kooli raamatukogu, mängida sulgpalli, muusikaga, teleri vaatamine, väikesed nurgad, puhvet.

 

 

6. Iseloomusta koolikaaslast, kelle seltsis tunned ennast hästi.

Ta peaks olema sõbralik, hooliv, rahulik, tore, äge, põnev, naljakas, kambakaaslane, hea suhtleja ja kuulaja, lahke, tark kaaslane, mõistev, abivalmis, lõbus, rõõmus, ei ropenda, ei kiusa, hea mängukaaslane, humoorikas, samasuguste huvidega, vähem lärmakas, mitte vägivaldne, ei nori teisi, ei rüüstaks loodust, koristab enda järelt, on positiivne.

 

7. Millised omadused teevad õpetajast hea õpetaja?

Hea õpetaja peaks olema lahke, mõistev, tore, hea, tark, heatahtlik, rahulik, leebe, tähelepanelik, kes ei anna palju õppida, annab vähe kodutöid, sõbralik, humoorikas, naljakas, abivalmis, kes teeb tunni huvitavaks, peab hästi õpetama, kui tunnitöö valmis andma toredaid lisaülesandeid, loov õpetaja, mitte range, oskab teha nalja.

 

8. Milline võiks olla selle õppeaasta moto?

Teeme kooli huvitavaks“

Olen tore laps; käekiri on ilus; käitun hästi; õpin nii, kui jaksan; olen äge; austan kaasõpilasi“

Oleme sõbrad“

Rohkem õpilasi siia kooli. Õpime hästi.“

Olge sportlikud, elage tervislikult.“

Teadmised on kulda väärt.“

Tahan olla: ilus, sportlik, lõbus, abivalmis.“

Oleme rõõmsad, tublid, abivalmid, targad, kannatlikud.“

Viisakas ja hooliv käitumine.“

Õpi paremini kui eelmisel aastal.“

 

logo

Voore 49324

Jõgevamaa

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Tel. direktor: 7730148, õp. tuba: 7730230